Popis
| TYP | 3 | 4H | 4,5H | 6H | 7,5H | 9H | |
| HMOTNOST BEZ VÁLCE | kg | 1 400 | 1 900 | 2 200 | 2 700 | 4 500 | 5 500 |
| TAŽNÝ PROSTŘEDEK | k | 90-100 | 110-130 | 120-150 | 160-180 | 200-220 | 240-260 |
| POČET RADLIČEK SV | ks | 32 | 36 | 48 | 64 | 80 | 96 |
| POČET RADLIČEK SX/SZ | ks | 12 | 18 | 20 | 24 | 30 | 36 |
| STANDARDNÍ VÝBAVA | osa zavěšení Ø60-825/Ø28 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, pevný rám | osa zavěšení Ø60-825/Ø28 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, hydraulicky sklopný rám | osa zavěšení Ø70-825/Ø36 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, hydraulicky sklopný rám | osa zavěšení Ø70-825/Ø36 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, hydraulicky sklopný rám | osa zavěšení Ø70-825/Ø36 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, hydraulicky sklopný rám | osa zavěšení Ø70-825/Ø36 mm, přední trubkový válec Ø390 mm, 4-řadá sekce radliček SV, dvojitý sturnový válec Ø320/280 mm, hydraulicky sklopný rám | |
| DOPLŇKY tzv. PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA | |||||||
| PŘEDNÍ ROVNACÍ LIŠTA (místo trubkového válce) | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| RADLIČKY TYPU SX | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| RADLIČKY TYPU SZ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| SPIRÁLOVÝ VÁLEC Ø470 MM | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| DVOJITÝ VÁLEC CROSSKILL Ø320/320 MM | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| VÁLEC CROSSKILL/STRUNA | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| PODVOZEK S KOLY 340/55-16 A OJÍ DÉLKY 2 100 MM | × | × | ✓ | ✓ | × | × | |
| PODVOZEK S KOLY 480/45-17 A OJÍ DÉLKY 2 100 | × | × | × | × | × | ✓ | |
| KYPŘICE POJEZDOVÝCH KOL - jen pro verzi s podvozkem | × | × | ✓ | ✓ | × | ✓ | |
| OSA ZAVĚŠENÍ Ø60-825/Ø36 mm | ✓ | ✓ | × | × | × | × | |
| OSA ZAVĚŠENÍ Ø70-960/Ø36 mm | × | × | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
| OSVĚTLENÍ (rámečky se svítilnami) | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
